pinguïns - Reisverslag uit Port Stanley, Falkland Eilanden van Hans Kaan - WaarBenJij.nu pinguïns - Reisverslag uit Port Stanley, Falkland Eilanden van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

pinguïns

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

09 Maart 2009 | Falkland Eilanden, Port Stanley

Heey allemaal
Nou ik mocht weer de wal op en wel op de Falkland eilanden.
S ochtends had ik nog wel wat moeten werken maar rond 11 uur ben ik gestopt en kwam ik Pim tegen die ook de wal op ging omdat hij vrij was. Ik hoorde hier en daar dat er op dit eiland pinguïns zijn. Dat wou ik natuurlijk wel eens zien.
Dus na hier en daar rondvragen wisten we waar we een goedkope tour konden doen naar de pinguïns, voor maar 20 dollar werden we op een onverharde weg wat wel stoffig maar erg leuke ervaring
Na een half uurtje rijden kwamen we aan in de cove waar de pinguïns zich schuil houden.
Er zaten er een hoop op het strand zoals je op de fotos kunt zien
De omgeving hier is echt prachtig.
Hele ongerepte natuur ,er is geloof ik ook maar 1 asfalt weg en iedereen rijd hier in een Landrover.
De eerst komende 2 dagen zijn zeedagen dus dan zal ik weer hard moeten werken daarna hebben we een night over in Buenos Aires dus dat zal wel stappen worden :) is weer eens wat anders dan Vlissingen :P
Naja dat was het weer voor deze x

Groetjes Hans

  • 10 Maart 2009 - 11:06

    Yannick Kaan:

    he lul, ik ben weer terug uit duitsland. het was daar veel bier en leuke dames je zal nog wel van me horen.

    gr. yannick

  • 11 Maart 2009 - 18:14

    Joan En Jan:

    Hans, mooie foto's en leuke berichtjes. We volgen het met plezier.
    De hroetn uut kamp Schore

  • 12 Maart 2009 - 19:32

    Jan:

    hey jochie

    veel plezier met het stappen in Buenos Aires
    jammer dat carnaval al geweest is.

    we zien de foto,s wel verschijnen
    de groeten

  • 14 Maart 2009 - 18:44

    Con:

    Hallo, Hans, hier is Con, leuke foto's. Zet jezelf ook eens op de foto.

  • 08 Mei 2009 - 13:12

    Eva:

    Hey liefje, dit is egt cker een mooie foto;) hvj (L)
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Falkland Eilanden, Port Stanley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 27766

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: