My Super Sweet 21 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu My Super Sweet 21 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

My Super Sweet 21

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

18 Juli 2009 | Canada, Victoria

Nou eindelijk is ie 21 hoor
en het was opzich een leuke verjaardag geworden ondanks ik nie thuis was.
Omdat ik 12 juli tot 0030 op wacht zat, ben ik der na gelijk de bar in gedoken.
en nu een legaal biertjes kunnen drinken.
Dan smaken ze nog veel lekkerder :P

Op me verjaardag zelf kreeg ik van de kapitein een slagroomtaart :) en moest het hele dek department voor me zingen :p
van me mentor Leon kreeg ik ook een tourtje kado
Een zipline tourtje
Je moet aan een staalkabel tussen 2 bomen naar beneden vliegen, super lache.:)
Alleen onderweg fotos maken was niet echt een succes :P.
Nog 2 weken en dan vier ik me verjaardag waarschijnlijk in Oostkapelle.

Groetjes

Hans

  • 18 Juli 2009 - 09:19

    Yannick:

    die taart ziet er lekker uit hans

  • 20 Juli 2009 - 18:11

    Conny:

    je mag het nu op een zuipen zeten geweldig wat een vooruit gang

  • 23 Juli 2009 - 14:09

    Marylein:

    Beetje lang geleden maar heel leuk je reis weer even te volgen.
    Zit er dus bijna op.
    Met een scala aan ervaringen weer terug naar huis. Geniet er nog van en tot in Nederland.
    Hartelijke groet, Märylein

  • 28 Juli 2009 - 08:59

    Sanne:

    Zo! Dat ziet er als best een spannend tourtje uit, zo aan een kabeltje tussen alle bomen door! Heel erg vet! Tot ziens in NL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 27763

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: