The Space Needle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Hans Kaan - WaarBenJij.nu The Space Needle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

The Space Needle

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 April 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Nou vandaag weer veel meegemaakt
We zullen maar bij het begin beginnen
Ik werk nu op de brug omdat ik tijdens droogdok dat over enkele dagen begint daar mee help
Heb vanochtend gewerkt en daarna ben ik met een andere cadet en nog een Nederlandse kok de wal op geweest in Seattle
Daar staat zo een grote toren zoals jullie misschien wel weten de space needle heet die daar kon je met een lift helemaal naar de top en je hebt dan echt een schitterend uitzicht.
Daarna waren we nog naar de grootste mall van dit gebied geweest nou dat waren wel ongeveer 100 mediamarken bij elkaar echt niet normaal.
Toen we aan boord terug kwamen kwam Henk (de andere c adet) rennend naar ons toe en vertelde dat we voor 3 dagen in een hotel in Seattle moesten gaan omdat onze hutten voor service engineers waren ofzo
En we moesten zo snel mogelijk onze spullen inpakken en me hut helemaal leeg halen
Echt alles hals over kop ingepakt
Naja toen alles was ingepakt kreeg ik een telefoontje het gaat niet door
Nou wij dus super boos omdat we voor nix een enorme zooi gemaakt hadden
Helaas maar waar ging onze kleine vakantie niet door en zit dus gewoon nog aan boord :P
Morgen liggen we in victoria waar we gisteren ook lagen echt een mooi plaatsje
Dus dat komt goed uit want daar lig ik 10 dagen in het droog dok vanaf 27 april

Dat was het weer voor van de keer

Groetjes

Hans

• 28 April 2009 - 21:16

Malinda:

heej Hans!

Leuk om te lezen hoor, jammer voor je dat je kleine vakantie niet doorging;P
    Volgende keer beter! haha

nou veel plezier nog & tot snel!

xx Liefs Malinda
    & de rest van de familie!

• 28 April 2009 - 21:16

Malinda:

heej Hans!

Leuk om te lezen hoor, jammer voor je dat je kleine vakantie niet doorging;P
    Volgende keer beter! haha

nou veel plezier nog & tot snel!

xx Liefs Malinda
    & de rest van de familie!