Eefje aan boord - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Hans Kaan - WaarBenJij.nu Eefje aan boord - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

Eefje aan boord

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

30 Mei 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Heeey allemaal tijd voor een nieuw berichtje.
Sinds afgelopen zaterdag is Eva aanboord gekomen, echt super! :)
Ik had de laatste 2 weken extra gewerkt in de machinekamer, omdat ik dacht dat ik dan wel makkelijker vrij zou krijgen.
Ik moest deze week alleen even in de controle kamer komen om 8 uur en mocht daarna doen en laten wat ik wou :). Echt super relaxt.
De eerste haven was Juneau daar konden we gratis een tourtje doen, omdat de 1st engineer dat had geregeld.
Daar zijn we gaan river raften, dat was toch iets minder spectaculair dan we dachten.
Er werd namelijk voor je geroeid. De tocht was wel erg leuk en mooi.
De volgende dag was de hubbard gletsjer.
Dit was een paar uurtjes blauwbekken maar toch echt wel erg mooi en indrukwekkend. :p
In Sitka hadden we het plan om te gaan whale watching, jammer genoeg we waren een beetje te laat van boord. In plaats hiervan zijn we gaan kajakken en het werd toch een geslaagde dag!
Iedereen die in dit gebied woont heeft ongeveer een eigen eilandje.
In Ketchikan lagen we alleen s’ ochtends, daar zijn we maar een beetje gaan shoppen.
Een paar uur terug kregen we te horen dat Victoria niet door gaat vanwege de harde wind.
Heel erg jammer maar niets aan te doen
Morgen gaat Eva weer van boord, zal wel weer zwaar worden met het afscheid
Gelukkig is het nog maar 9 weken voor dat ik naar huis kom.
Ik zou het bijna nog vergeten Gefeliciteerd mam en alvast gefeliciteerd Yannick!


Groetjes

Hans en Eva

  • 30 Mei 2009 - 10:37

    Yannick :

    en jij zegt dat ik altijd grote broeken aan heb. hehe

  • 31 Mei 2009 - 15:20

    Oma:

    Hallo Hans,
    Gaat het allemaal goed met jou? Eva is weer van boord, jammer hoor. We hopen je spoedig weer te zien, nog even volhouden.
    Groetjes, dikke kus van Oma van Liere

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 27763

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: