tijd voor een berichtje - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu tijd voor een berichtje - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

tijd voor een berichtje

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

04 Juli 2009 | Canada, Victoria


Heey allemaal
Nou het even geduurt maar daar is weer een teken van leven vanaf de Amsterdam

Ik zit nu al weer 4 weken op de brug en heb het wel naar me zin hoor.
Voel me wel een beetje een buschauffeur steeds het zelfde rondje.
Voor de rest gaat het allemaal z'n gangetje.
Van 8 tot 12 uur doe ik wat safety werkjes en vanaf morgen loop ik met navigatie mee om wat handtekeningen te scoren :P
En s avonds van 2000 tot 0000 moet ik dan w8lopen.

ik kreeg vorige week al wat verjaardag kaartjes binnen beetje vroeg maar heel erg bedankt Oma Conny Jan en Joan
jaja nog maar 10 daagjes en dan is et zo ver word die Hans toch nog een grote jongen wie had dat gedacht :P

Ben nu toch ook wel beetje aan et aftellen hoor.
Nog maar 4 weekjes en dan ben ik weer in et zonnige Zeeland.
Heb me vlucht gegevens nog niet maar dat zal half deze maand wel bekend worden.

Groetjes

Hans

foto's komen half deze week weer


  • 04 Juli 2009 - 13:55

    Yannick:

    jaja nooit gedacht dat ik nog mee zou maken dat me broertje ooit nog volwassen zou worden. XD :p

  • 04 Juli 2009 - 15:27

    Joan:

    Hallo zeg, kun je toch nog schrijven? Dat duurde lang voordat jij weer eens boven water kwam. Ik dacht minstens dat je de Mexicaanse griep had of zo ( in een ernstige vorm dan!)Maar goed, we zullen er nu dan alvast toch maar eentje nemen op je 21ste. Een fijne verjaardag gewenst en tot over een maand.

  • 04 Juli 2009 - 19:42

    Geert:

    wordt tijd dat je weer terug komt!!
    we missen de rodels van het dorp
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 27763

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: