The America's Cup - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van Hans Kaan - WaarBenJij.nu The America's Cup - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

The America's Cup

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

19 April 2009 | Mexico, Cabo San Lucas

Heey allemaal
Hier gaat alles goed hoor
Heb vandaag een sportief dagje gehad in Cabo San Lucas in Mexico
Want ik ben met een boot van de Americans cup meej gegaan
Het was echt super vet beetje racen op het water.
In totaal waren er 3 boten en we hadden dus ook echt een race.
De eerste keer werden we laatste maar daarna wonnen we gelukkig :p
En ze lieten je ook echt meej doen zoals et grinden dat zijn een soort lieren om de zeilen naar de andere kant te brengen.
Heb zelfs ook nog een stukje mogen sturen :)
Helaas kon je onderweg geen fotos maken wat dat was voor de veiligheid
Wel was er een fotograaf aanboord en die zou de fotos op internet zetten dus de actie fotos komen later
Wel heb ik stiekem nog wat fotos kunnen maken voor vertrek :P
ook kreeg ik van een collega die toevallig langs liep een paar fotos
vanacht gaan we weer een uurtje terug en zit ik op 9 uur tijdsverschil met Nederland.
Morgen hebben we weer een zeedag en dan komen we aan in San Diego.
Maar het weer schijnt nogal tegen te vallen 16 graden ofzo
Dus daar gaat me net gecreëerde bruine tintje :p

Groetjes

Hans


  • 19 April 2009 - 08:11

    Yannick:

    dat is weer wat anders dan een mirror

  • 24 April 2009 - 10:09

    Yannick:

    hey hansje raad eens, ik ben bij de strandwacht aan genomen helemaal tegek. dus als je in het water valt kan ik je komen redden hehe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Cabo San Lucas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 27778

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: