Neptunes aan boord - Reisverslag uit Manta, Ecuador van Hans Kaan - WaarBenJij.nu Neptunes aan boord - Reisverslag uit Manta, Ecuador van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

Neptunes aan boord

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 April 2009 | Ecuador, Manta

Nu ben ik officieel een zeeman :P
Vandaag ben ik gedoopt door neptunes :P
Ik moest samen met de andere cadet henk verzamelen in het crownnest .
Daar was de rest die nog nooit over de evenaar waren geweest.
We werden vastgebonden en naar het achterzwembad begeleid.
Daar moesten we in een kooi gaan zitten. En het was echt super druk op et dek
Geloof dat alle 1200 passagiers rond het zwembad stonden :P
Toen werd iedereen per 2 of 3 naar neptunes gebracht daar moest je op je knieen en werd er een verhaaltje over je vertelt.
Daarna moest je een vis omhelzen
Wanneer je dit gedaan had moest je op een tafel gaan liggen. En werd je door de dokters van neptunes ingemeerd met een raar spulletje soort schuim :p
Craig 2nd elec de andere cadet en ik moesten als laatst en we werden extra te grazen genomen omdat er nog super veel schuim over was.
Na een paar minuten moest je bij de staff officers komen die bepaalde of je het zwembad in mocht of nog even moest wachten gelukkig mochten wij gelijk er in :)
Naja de fotos zeggen genoeg lijkt me he
Heb trouwens al me haar af geschoren gisteren want het is zo warm in de machine kamer en het is ook wel makkelijk hoef ik der de eerst komende 5 weken geen gel in te doen :P
dus dat je me niet zoekt op de fotos :P

Groetjes en bedankt voor de berichtjes

Hans



  • 12 April 2009 - 13:00

    Conny Joan :

    gefeliciteerd met de geslaagde doop wij zijn trots op je ! we zullen er een lekker borrel op drinken .hartelijke groet van uit een zonnig zeeland

  • 12 April 2009 - 19:35

    Hans Koper:

    Nogmaals, viel allemaal gelukkig mee met Neptunes geloof ik. Gelukkig dat het met eva toch geregeld kon worden, zij kan niet wachten tot ze daar in die hut terecht kan. Leuk je tocht zo te kunnen volgen.
    Groet vanuit Domburg

  • 12 April 2009 - 20:34

    Yannick:

    gefeliciteerd met je doop, we hebben hier gelachen groeten uit rilland

  • 13 April 2009 - 12:24

    Reinier En Sanne:

    Haha, ook hier in Amsterdam hebben we hard moeten lachen om je....:-)
    Wanneer krijgen we de foto's te zien van jou in Zeemeerminpak??

  • 15 April 2009 - 18:26

    Geert:

    eindelijk het koppie kaal he he heeft even geduurd maar dan heb je ook wat of niet het is maar hoe je het bekijkt groetjes,
    geert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Manta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 27773

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: