Mount Roberts Tramway - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu Mount Roberts Tramway - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

Mount Roberts Tramway

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

11 Juli 2009 | Canada, Victoria

heey allemaal
zoals gewoonlijke zit ik weer in de starbucks want daar heb je super snel GRATIS internet (blijf een zeeuw)

Het is van de week echt super lekker weer geweest rond 25 graden en lekker zonnig.
En dat is schijnbaar echt een luxe in Alaska.
Omdat het zo een lekker weer was zijn Henk en ik in Juneau een stuk de bergen in gegaan.
Eerst met een kabelbaan het eerste stuk omhoog en daarna lopend naar de top.
echt een super uitzicht heb je dan.
ook heb ik nog even in de sneeuw kunnen staan. toch wel apart

Vanaf morgen nog maar 3 weken en dan zit ik weer tuus
En nog maar 3 dagen en dan ben ik 21 :P
ik kreeg vorige week nog een boel kaartje
heel erg bedankt daar voor

zoals beloofd
een boel foto's

Groetjes en tot volgende week
Hans


  • 11 Juli 2009 - 08:45

    Jan:

    Hey Hans,

    nou dat zijn hele leuke foto's.
    Je zal het straks nog gaan missen om overal te gaan naar toe te gaan.


  • 13 Juli 2009 - 11:18

    Joan En Conny:

    Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij....we zingen hier luidkeels verder maar dat zullen we jou maar besparen. Je bent tenslotte jarig en dat is op zich al zwaar genoeg. Want natuurlijk ben je nu het hele schip aan het trakteren met zelfgebakken bolussen. Vanwege je royale zeeuwse aard, da's logisch. Nou namens ons ook van harte proficiat, je bent nu volwassen, laat het maar eens merken! Tot over drie weken, we kunnen niet wachten!

  • 13 Juli 2009 - 15:03

    Hans En Desiree:

    Hallo Hans,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Eindelijk 21 en dan ben je iemand in de VS! Mag je eindelijk aan boord een biertje drinken :-)) Nog een hele gezellige verjaardag en tot over 3 weken.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 27763

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: