stappen - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Hans Kaan - WaarBenJij.nu stappen - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

stappen

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

23 Maart 2009 | Uruguay, Montevideo

Heey allemaal
Tijd voor weer een berichtje.
Eergisteren ben ik wezen stappen in Buenos Aires met de andere cadetten nog een paar.
Het was erg gezellig hoor en laat werd het ook. :P
S Ochtends moest ik voor de chief engineer sigaren halen.
Het moest wel z’n merkje zijn dus kreeg ik de doos mee.
Met de doos onder me arm door de winkel straat :P
Na een beetje rond vragen had ik ze dan ook eindelijk gevonden.
Vandaag lig in Montevideo. Helaas kan ik de wal niet op want heb het erg druk nu met werken,
Sinds vandaag zit ik voor ongeveer 10 dagen bij de elektriciens want daar moet ik ook een verslag over schrijven.
Na die 10 dagen zal ik ook gaan wacht lopen in de machinekamer. :)
De foto’s die ik bijgevoegd heb zijn van Buenos Aires.
Nog even over de foto’s nou heb ik ruimte voor 100 foto’s maar daar zit ik al bijna aan.
Op deze site kun je me foto ruimte cadeau geven dus wil je de komende tijd nog meer foto’s zien
Tsja ben nog niet jarig maar je snapt eum wel denk ik :P

Groetjes
Hans

Ps Yannick laat die brandweer auto maar is eens glimmen :P



  • 23 Maart 2009 - 00:46

    Jan En Annelies:

    Bedankt weer voor je berichtje,altijd weer leuk om te lezen.
    Groetjes.
    PS
    Je vader heeft genoeg aan statiegeld staan om al je foto'ste kunnen laten zien.

  • 24 Maart 2009 - 20:05

    Opa En Oma:

    Hoi Hans,
    vandaag hebben we een kaartje gekregen van Eva,
    we zijn nu in Rilland en hebben je foto's gezien. wat heb je al veel gezien deze reis. Heb je ons kaartje al gehad ?

    Hou je taai

    groeten Opa en Oma

  • 29 Maart 2009 - 15:40

    Malinda:

    Hee Hans,

    Leuk om te lezen! Weer eens wat anders stappen in Buenos Aires!
    Geniet er van:D!

    xx Malinda

    ps. Groetjes van de rest hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Montevideo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 27773

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: