Het Droogdok - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu Het Droogdok - Reisverslag uit Victoria, Canada van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

Het Droogdok

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

03 Mei 2009 | Canada, Victoria

Heey allemaal het word ditmaal maar een kort berichtje want ik heb het erg druk.
Sinds 28 april lig ik in het droogdok in Victoria te Canada
In 10 dagen worden bijna alle vloerbedekking vernieuwd de brug krijg nieuw apparatuur de teak dekken worden vervangen het casino word verbouwd en ga zo maar door
De eerste dag moest ik samen met de andere cadetten voor dat het schip het droogdok in vaarde
de lifeboats naar de kant varen.
Toen het schip helemaal droog lag waren henk( Cadet)en ik gelijk naar beneden gegaan om een kijkje te nemen onder het schip.
Nooit geweten dat die azipods en boegschroeven zo groot waren
Ik heb de mooiste fotos bij gevoegd want ik heb er zo veel genomen :p

Tussen door kan ik gelukkig nog wel de wal op om een beetje rond te kijken in victoria
Het is een erg leuk stadje en het bier smaakt er prima :p
Naja dat was het voor deze keer

Groetjes Hans

• 07 Mei 2009 - 20:34

Desiree:

Hoi Hans, leuke foto´s van zo´n schip in het dok, wat een gigantische schroef!
    Trouwens,ben jij niet strafbaar in Canada als je een biertje drinkt in een pub, volgens mij moet je daar 21 jaar voor zijn... of is dat alleen in de VS?
    groetjes!