de wal op - Reisverslag uit Arica, Chili van Hans Kaan - WaarBenJij.nu de wal op - Reisverslag uit Arica, Chili van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

de wal op

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

05 April 2009 | Chili, Arica

Heey allemaal hier gaat alles prima
Dit keer een berichtje uit Arica dit was het laatste plaatje in Chili dat we aan doen
Ik heb vanochtend nog wel wacht gelopen maar s middags had ik geregeld dat ik vrij was en de wal dus op kon tis ten slotte ook een beetje weekend voor mij :p.
Het is eigelijk een stadje midden in een kaal landschap geen enkele boom
Het weer is wel heel lekker 42 graden geloof ik dat ik hoorde
We zijn met een taxi nog een berg op gereden en hadden toen een mooi uitzicht over de stad en de zee
Je kon volgens de taxi chauffeur Peru ook zien liggen dus dat zullen we maar geloven he :p
Op de weg terug waren we ook nog langs een plaatselijke markt gereden en tjsa ik had nog wat Chileens geld dat moest op natuurlijk :p
Had een shirt gekocht en een wand kleed :p met de hand gemaakt geloof ik :)
Morgen heb ik een zeedag en daarna een overnight in Lima maar omdat het daar schijnbaar best gevaar lijk is hebben ze een crewparty georganiseerd om de crew proberen aan boord te laten.
dus dat word wel gezellig denk ik :)
naja groetjes maar weer

doei doei

Hans

  • 06 April 2009 - 07:20

    Joan & Jan:

    Heey Hans,
    Ik zette vanochtend mijn computer aan en lees gelijk een bericht van jou over 42 graden! Terwijl hier langzaam de mist optrekt! 't Is weer oneerlijk verdeeld. Heb net met Yannick afgesproken nog een dagje te gaan skieen, "hij wou nog wel eens lachen". Nou ik moet nog zien wie er het hardste lacht, maar goed. Pas op dat je niet smelt hè!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Arica

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 27778

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: