Alaska - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Hans Kaan - WaarBenJij.nu Alaska - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

Alaska

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

17 Mei 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Heeey allemaal tijd voor weer een berichtje.
Ik ben nu ongeveer al een weekje uit droogdok.
Het droogdok was erg intressant heb nog wat fotootjes bijgevoegd van het schip na een nieuw laagje verf, en het load testen van de davits van de lifeboats.
Tijdens het droogdok was ik s avonds gewoon vrij en ging daarom best vaak de wal op met de andere cadet Henk, er was een gratis shuttle bus naar het centrum van Victoria wat een erg leuke plaats is.
Omdat die 2 cadetten na het droogdok naar huis gingen kon ik in hun hut die een stuk groter is dan waar ik eerst zat
Alleen Henk zal binnenkort weerl terug komen en dan moet ik me hut weer delen maja dat is wel te doen

Nu doe ik elke week het zelfde rondje dus dat word wel saai maar ja het is niet anders.
Het vaar schema is als volgt
Zaterdag: Seattle
Zondag: Zeedag
Maandag: Juneau (alaska)
Dinsdag:Hubbard Glacier cruising
Woensdag: Sitka (alaska)
Donderdag: Ketchikan (alaska)
Vrijdag: Victoria

De Hubbard glacier schijnt erg mooi te zijn .
Volgens mij kun je op Google wel foto’s vinden, helaas heb ik zelf nog geen foto’s kunnen maken omdat ik druk was in de machine kamer.
Ik draai nu wat extra uren omdat als Eva volgende week aanboord komt (jaja het is bijna zo ver :)) kan ik wat uurtjes eerder vrij nemen voor leuke tourtjes enzo :)
Vanaf 30 mei zal ik de laatste 2 maanden op de brug te vinden zijn om me taken daar af te ronden.

ik kreeg te horen dat je niet meer via het kantoor in Rotterdam post kon versturen het kan wel maar het duurt een stuk langer.
Dit is het snelste adres om post te sturen.

Hans-Christiaan Kaan
Cadet Officer
Ms Amsterdam
Quay Cruise Agencies, USA (Seattle)
21905 64th Avenue West
Suite 301B
Mountlake Terrace, WA




  • 17 Mei 2009 - 10:43

    Sanne:

    Mooie vlag hoor Hans....;-)

  • 18 Mei 2009 - 08:46

    Conny :

    hey hans altijd blij met en nieuw bericht mooie foto's veel plezier met eva

    con

  • 19 Mei 2009 - 07:08

    Jan:

    moge Hans dat adres is zeker voor je verjaardags kaarten?
    hoe ver sta met je foto ruimte ?

  • 19 Mei 2009 - 22:41

    Sander K. :

    Hans maat, hoe is het? Het is verdomme alweer lang geleden dat je bent vertrokken man , ik mis je :P. Wel rlxt om die foto's zo te zien, er zitten echt mooie tussen! Veel plezier nog tijdens je reis en ik kijk regelmatig op je site ! Miss spreek ik je binnenkort wel op msn. Als je thuis bent drinken we er een paar! :)

    Groetjesss

  • 25 Mei 2009 - 19:56

    Opa En Oma:

    Hallo Hans,

    we zijn nu in Rilland en hebben je foto's bekeken wat heb je al veel gezien.
    Fijn dat Eva er nu ook is.
    Groeten van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2009

De rondreis

18 Juli 2009

My Super Sweet 21

11 Juli 2009

Mount Roberts Tramway

04 Juli 2009

tijd voor een berichtje

30 Mei 2009

Eefje aan boord
Hans

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 27769

Voorgaande reizen:

27 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: