de crew party - Reisverslag uit Lima, Peru van Hans Kaan - WaarBenJij.nu de crew party - Reisverslag uit Lima, Peru van Hans Kaan - WaarBenJij.nu

de crew party

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

09 April 2009 | Peru, Lima

Heey allemaal ditmaal een berichtje uit Callao Peru
We hebben hier 2 dagen gelegen maar stappen zat er niet in want het is erg gevaarlijk hier
Overdag ben ik nog wel de wal opgegaan maar dan merk je ook echt dat je op je hoede moet zijn
Je word van af het schip met een taxi naar een veiliger gebied gereden
We hebben in het toeristen gebied een pilsje gepakt die gingen er goed in :p
Mooi uitzicht over de zee en rotsen. En niet te vergeten lekker weer :)
Sommige fotos het ik uit de taxi genomen de weerspiegeling van het raam staat er helaas ook een beetje op
S avonds werd er een crew party georganiseerd omdat de laatste keer dat ze Peru aandeden een paar crewmembers waren bedreigt en bestolen.
De crewparty was gezellig tjsa gratis drank wat wil je nog meer
Volgende week als we in Cabo san Lucas in Mexico liggen gaan we waarschijnlijk met een groepje water scooters huren en schijnbaar liggen er ook een hoop zeilboten die aan de americans cup mee doen daar moet ik wel even proberen op te komen.
Naja dat was het weer voor van de keer
Tot de volgende keer

Groetjes
Hans

• 09 April 2009 - 18:08

Jan:

Als die zeilschepen van americans cup er liggen, en je kan mee varen bel dan even da kom ik ook.
    Sterkte met Neptunus van de week HA HA HA

• 11 April 2009 - 07:47

Märylein:

Ha Hans,
    Al veel keren gedacht dat ik eens wou reageren maar gewoon vergeten. Nu net je site gelezen. Je hebt al weer veel gezien en beleefd. Wat een geweldige ervaringen weer. Wat super voor je dat Eva kan komen. Dat maakt het wel speciaal! Hier gaat alles prima, heel mooi lenteweer, nog net geen 42 graden...Blijf schrijven want het is leuk om je te volgen. Zullen wij ook nieuws van hier geven...Hele goeie reis verder en tot horens, groetjes Märylein en de "rest"